Geen zorgen, we leven nog! :)

2 april 2019 - Stellenbosch, Zuid-Afrika

Heey allemaal,

We kregen hier en daar al de vraag wanneer we nog eens wat zouden posten en we willen jullie al super lang een update geven. We beseften vandaag dat het zegmaar 2 maanden geleden is dat jullie wat van ons hebben gehoord. Sorry not sorry! We hebben gewoon een hele leuke tijd hier en zijn volop aan het genieten. Tussendoor hebben we twee weken vakantie gehad waarbij we met onze vriendjes, en Cassey ook nog met haar ouders, hebben gereisd. We zijn onder andere gaan ziplinen, surfen, schieten, op safari geweest en nog veel en veel meer. Voor meer details moeten jullie maar even met ons socializen wanneer we terug zijn. Helaaaaas is dat alweer over twee weken. We moeten er nog niet aan denken om afscheid te nemen van alle lieve mensen en schatten van kinderen hier. Het aftellen is nu écht begonnen.. Dat betekent dat het aftellen voor jullie ook weer is begonnen en jullie ons binnenkort weer in real life kunnen zien! WOEHOEW lucky bastards!!

Komend weekend gaan we nog naar de Garden Route en het weekend erna is ook alweer volgepland. Waarschijnlijk krijgen jullie nog wel een update als we weer terug zijn in het koude Nederland (we gaan deze keer echt ons best doen jongens).

Liefs,

Mirthe & Cassey

1. Frans:
    2 april 2019
    Nou dames, geniet van de laatste twee weken. De tijd vliegt om, zeker met zo’n indrukwekkend programma, uitjes, belevenissen etc. Update van fotomateriaal zit er niet in? Ik weet uit betrouwbare bronnen 😉, dat jullie schitterende foto’s hebben.
    Tot na de Pasen Cassey, dan beluisteren we je verhalen.
  2. Patrick:
    2 april 2019
    Ik maakte me al een beetje zorgen, maar jullie hebben gelijk, genieten en veel leuke dingen doen heeft nu prioriteit. Goed te horen dat alles goed gaat met jullie en nu op naar de laatste etappe en hoor thuis graag al jullie avonturen
  3. Monique:
    3 april 2019
    Wat goed om te horen dat jullie een fijne tijd hebben gehad en nog hebben in het verre zuiden. Geniet nog van de laatste weekjes daar en tot gauw. Ik ben benieuwd naar de verhalen en foto’s.😘
  4. Agnes koster:
    3 april 2019
    Mirthe, nu weer opnieuw.fijn dat jullie zo’n mooie tijd hebben gehad. Jullie hebben waarschijnlijk veel ervaring opgedaan. Over een paar weken alweer aan de terugreis beginnen. Maar deze herinneringen blijven met een mooie investering voor jezelf. Geniet nog even, ik ben benieuwd naar jullie foto’s en verhalen. Daar ga ik echt voor zitten. Lieve Mirthe sterkte met het afscheid, goede thuisreis. Lfs. Omi.
  5. E.BJ. Lauvenberg:
    4 april 2019
    Hou hoi, Ik had al vele mooie foto's gezien van Wim en Noelle, maar ben benieuwd naar wat jullie hebben meegemaakt en geleerd. Hebben jullie ook een verslag gemaakt voor je opleiding?
    Mooie ervaring hè. Liefs Lisan