Inpakstress

2 januari 2019 - Nederland, Nederland

Heey allemaal,

De feestdagen zijn alweer voorbij gevlogen, dus allereerst wensen we iedereen een gelukkig en gezond 2019! Het aftellen is nu écht begonnen.. Nog 6 dagen en dan mogen we eindelijk vertrekken naar Zuid-Afrika! We hebben er zo lang naar uitgekeken, maar we beseffen allebei nog niet dat deze droom werkelijkheid wordt.. Staat alles wat we mee moeten nemen op ons inpaklijstje? We vinden het zó lastig om in te schatten wat we in welke hoeveelheden mee moeten nemen :o. Als we het nu al inpakken controleren we het nog 28213517 keer, dus we stellen het allebei zo lang mogelijk uit haha. We gaan stage lopen bij het Pebbles project (http://www.pebblesproject.co.za), waarbij we een project zullen begeleiden gericht op sport en ontwikkeling. Dit project is met name gericht op de kinderen van Pebbles. Tevens loopt er een project gericht op sporten bij ouderen, wij zullen hier enkele keren bijspringen wanneer er om onze input wordt gevraagd. Tijdens onze stage verblijven we in ons appartement in Stellenbosch, 20 minuten rijden van onze stage en 30 minuten rijden van Kaapstad. We beginnen de 14e aan onze stage, dus in de eerste week hebben we wat tijd om te wennen aan de omgeving en ons plekje te vinden. We gaan proberen elke week een blog online te zetten, but don't blame us if we don't, dan zijn we volop aan het genieten van het mooie land. Verder houden we nog een instagrampagina bij, waarbij we de mooiste foto's met jullie delen. Volg dus allemaal: @lifeinsouthafrica :)

Onze volgende blog zal gaan over de vlucht, waarbij we 11 uur in het vliegtuig zitten, het appartement en onze eerste indruk van Zuid Afrika!

Veel liefs,

Mirthe en Cassey

1. Margot Born:
    2 januari 2019
    Heel veel succes en plezier dames
  2. Maud schokker:
    Leuk veel succes💋
  3. Petra Verstappen:
    2 januari 2019
    Nou dames, dat gaat een mega mooi avontuur worden 😍
    Het begint mij zelfs al te kriebelen. Dankzij jullie blog kan ik een beetje meegenieten 😊 Heel veel suc6, leermomenten, plezier, fantastische momenten, mooie vriendschappen en natuurlijk een prachtige reis gewenst. Maak het onvergetelijk en ENJOY IT.
    Liefs Petra Verstappen
  4. José:
    8 januari 2019
    Hallo Mirthe en Cassey,
    Vandaag is jullie reisdag, dus ik denk dat jullie nu in de wolken zijn.
    Ik wens jullie een heel mooie reis en een goede aankomst,
    met veel plezier.